woensdag 2 juli 2014

Excuses...

Allereerst wil ik mijn excuses maken aan mijn 'trouwe volgers' *smile* die gister 24 uur achter hun scherm hebben zitten wachten op mijn nieuwe blog...

Ik was gister niet bepaald in de stemming om iets vrolijks op te zetten en besloot een klein beetje vals te spelen: afgelopen maand hebben zowel Marije als Barbara de toezegging voor iets lekkers gekregen. Marije heeft kunnen smullen van haar aardbeienijs met zwarte peper en Barbara...tsja, die wacht dus nog steeds!

En dat gaat dus juli worden. De ingrediënten zijn al in huis, de eerste stappen zijn gezet. Heb nog even geduld, het komt eraan.


En dan nog een kleine terugblik op de maand juni.

Van links naar rechts, van boven naar beneden:
* Wat vind ik het toch fijn dat Isa nog steeds met vriendje Bram van het kdv kan spelen!
* Merijn is vrij sterk en wil wel even kijken of het gras bij de buren groener is (en dat is zo, maar dan alleen omdat het kunstgras is *smile*). Hij klimt gewoon zelf even omhoog...
* Met goede vrienden een middag naar de tuinfair in Midwoud geweest. Merijn bleek de draaimolen uiteindelijk toch niet zo heel leuk te vinden.
* Ik kan blijkbaar lekker koken...
Met Isa en Jasmijn een fijne middag bij theehuis Rhijnauwen gehad (lees: zij zijn aan het spelen geweest en ik zat met mijn voeten omhoog te genieten van de zon terwijl mijn zus de oppas had op Merijn)
* Samen met zus voor de 3e keer mee geweest met Diner-en-Blanc. Is er een betere locatie voor een chique picknick in het wit, met 1500 mensen, te bedenken dan OP de Hofvijver in Den Haag?? Volgens mij niet hoor!
* Vrienden kwamen lunchen en foto's kijken van ons reisavontuur. Een heerlijke middag hebben we gehad samen.
* Oranje is goed aan het voetballen en samen met de buren maken we er steeds een gezellige wedstrijd én maaltijd van.

Gelukkig is het nu vakantie en kan ik gaan genieten van wat rust en vrolijkheid.

Fijne zomer iedereen!

Liefs, @nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten