vrijdag 13 juni 2014

Instaswap 2014

Insta...wat?? Instaswap!

Ik ben steeds actiever op Instagram en zag bij een aantal mensen instaswap voorbij komen. Dus ben ik op zoek gegaan naar de betekenis daarvan.

Lynda is een blogger (unpetitmorceaudemoi.blogspot.com) én instagrammer (@lyndahome). Zij had het idee om Instagrammers met elkaar te verbinden en te 'swappen'...ruilen dus.
Je stuurt je Instagramnaam en je adresgegevens naar haar, en zij zorgt ervoor dat iemand jouw gegevens ontvangt en jij de gegevens van een andere swapper.
Rond 1 juni stuurt iedereen zijn brievenbuspakketje op en dan zie je vervolgens hele mooie, leuke, lieve foto's op heel Instagram verschijnen.

Ik vond het een heerlijke actie!
Toen we in Australië waren kreeg ik het adres van mijn ontvanger, meteen even de foto's gecheckt op interesses. Veel zwart/wit in ieder geval!
In Melbourne heb ik een hippe tas voor haar gekocht en in Nederland heb ik de rest van mijn pakketje samengesteld.
Op een vroege zondagochtend heb ik ieder cadeautje stuk voor stuk ingepakt en heerlijk zitten knippen en plakken *smile*



Op zondag 1 juni heb ik met veel moeite alles in mijn brievenbusdoos gekregen en het verzonden naar mijn ontvanger.


 Dinsdag 3 juni kwam ik thuis en vond mijn pakket op de mat...of eigenlijk 2!
Mijn swapper had er heel veel werk van gemaakt en het super persoonlijk gemaakt. Wat een feestje! Alle cadeautjes waren prachtig ingepakt, met kleine foto's van mijzelf erop als kleine aanwijzing naar de inhoud. Wat een verwennerij door een wildvreemde...*smile*



Dit moois zat allemaal in mijn swap-pakket!
En dan denk je dat je alles gehad hebt, kom ik tot de ontdekking dat ik óók nog eens een lucky winner ben van een sponsorcadeau! 
Dit prachtige dienblad ontving ik afgelopen week nog in de brievenbus van www.binnenpretwonen.nl



Helemaal blij dus met al dit moois! En ik heb ook zo ongelooflijk genoten van het samenstellen van mijn eigen pakketje: het zoeken naar iets leuks voor een onbekende. De spanning: zal het wel in de smaak vallen? en..'wanneer ligt mijn pakketje op de deurmat?'...
Voor wie het leuk vindt om nog een kijkje te nemen naar alle leuke inzendingen: www.instaswap.nl en op Instagram #instaswap2014

Wat mij betreft volgende keer weer. Dank aan Lynda!

@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten