dinsdag 21 januari 2014

Feestje

Aan het einde van een werkdag race ik net zoals iedere ouder snel vanuit werk naar crèche, BSO of opa en oma om de kids op te halen.
Niet te snel weg, want deze mensen hebben toch de hele of halve dag voor mijn kinderen gezorgd. 
Maar ook niet te lang blijven aangezien we allemaal nog eten moeten en het fijn is als de kids niet pas om 21.00 uur op bed liggen.

Inmiddels hebben we een redelijk ritme kunnen ontdekken (op zondag kook ik iets wat maandag alleen nog opgewarmd hoeft te worden en op dinsdag is het standaard soepdag). Werkt best aardig al zeg ik het zelf. 
Isa vindt dat niet...'ik word hier zooo moe van, van soep!'

En dan als ze op bed liggen doen manlief en ik even een lekker kopje espresso. Even bijkomen, even rust.
Zoals jullie inmiddels weten ga ik heel graag even op Pinterest kijken. Heerlijk even mijn hoofd leegmaken, gewoon niets hoeven en alleen af en toe met een muisklik een nieuw, prachtig plaatje pinnen. (Het zijn inmiddels al 1740 pins *smile*)

En nu, juist nu het op school zo druk is met alles (ik zal jullie niet vermoeien met de volledige lijst, ik kan het zelf niet eens overzien, laat staan jullie), vind ik het dus heerlijk om mij bezig te houden met de 1e verjaardag van onze Merijn. 
Ik ben DOL op feestjes, maar de 1e verjaardag is toch wel een hele bijzondere hoor. Als mama ben je gewoon een beetje zelf jarig, althans zo voelde het voor mij

En wat een rijkdom dat we dat volgende week nóg eens mogen meemaken. Het is bijna niet voor te stellen dat het alweer 1 jaar geleden is dat dit kleine kereltje op mijn buik gelegd werd, helemaal gezond.
Het voelt als de dag van gister...*smelt*


@nnemieke



2 opmerkingen: