woensdag 1 januari 2014

2014, laat ik eens iets nieuws proberen

1 januari 2014...
Juist, toen bedacht ik zomaar opeens dat het wel leuk zou zijn om een blog te starten. Gewoon om te proberen, om te kijken of ik het leuk ga vinden, of ik steeds iets nieuws weet om te schrijven, of er ook mensen zijn die het leuk vinden om te lezen en te bekijken...

Want waar zou ik dan over willen schrijven??

Eten natuurlijk, mijn DIY-projecten vanuit Pinterest en Instagram, onze kinderen, de voorbereidingen voor onze reis naar Australiƫ ...en tsja, eigenlijk wat voorhanden komt.

Afgelopen jaar ben ik mijn '1e van de maand-weggeefactie' gestart. En omdat ik het vele malen leuker vind om daadwerkelijk iets lekkers voor een ander te maken in plaats van alleen maar een recept online te zetten heb ik besloten om mijn actie weer nieuw leven in te blazen.


Voor de 1e reactie op dit berichtje zal ik dus mijn keukenschort ombinden en iets lekkers bereiden.


Waarom? 

Omdat ik het leuk vind!

Annemieke


5 opmerkingen: